REGULAMIN TURNIEJU LEAGUE OF LEGENDS
10 stycznia 2015 r.
1. Informacje o Turnieju 1.1. Nazwa – "Gramy z WOŚP o życie". 1.2. Data przyjmowania zgłoszeń do 2.01.2015 r. 1.3. Data jednodniowego turnieju 10.01 2015 r. 1.4. Miejsce turnieju – Sala komputerowa w Gminnym Ośrodku Kultury w Łukcie. 1.5. Ilość drużyn 8.
1.6. Uczestnicy zgadzają się na stream na żywo z meczów. 2. Drużyny i rejestracja 2.1. Każda drużyna musi liczyć 5 osób.
2.2. Turniej przeznaczony jest dla osób powyżej 12 roku życia. Wyjątek! Drużynie przysługuje prawo włącznie do składu nie więcej niż dwie osoby poniżej 12 roku życia wyłącznie na własną odpowiedzialność!
2.2. Każda drużyna musi posiadać kapitana, który jest łącznikiem z organizatorami. 2.3. Skład drużyny musi być stały przez cały przebieg turnieju. 2.4. Udział w turnieju mogą wziąć drużyny, które zgłosiły się swoje uczestnictwo oraz uiściły opłatę 15zł/os w terminie do 2.01.2015r.
2.5. Drużyna, która będzie chciała zapisać się do turnieju, a maksymalna liczba drużyn w ilości 8 została już osiągnięta, przechodzi na listę drużyn rezerwowych.
2.6. W przypadku dyskwalifikacji którejś z drużyn, lub nie wpłacenia wymaganej kwoty, do turnieju wchodzi za nią pierwsza drużyna z listy rezerwowej.
2.5. Podanie nieprawdziwych danych będzie skutkowało dyskwalifikacją drużyny. 2.6. Nie ma żadnych ograniczeń co do poziomu Summonera (jedynie restrykcje trybu draft odnośnie minimalnej liczby postaci).
2.7. Rozegranie meczu w innym składzie niż zgłoszony może skutkować w zależności od sytuacji dyskwalifikacją/walkowerem lub unieważnieniem wyników i rozegraniem meczu na nowo.
3. Struktura turnieju 3.1. W turnieju weźmie udział 8 drużyn. 3.2. Turniej odbędzie się wg drabinki. 3.3. Organizator zastrzega sobie prawo do rozstawienia drużyn w drabince. 3.4. Terminy oraz godziny meczów będą podane na Facebooku oraz stronie Gminnego Ośrodka Kultury w Łukcie oraz mailowo/telefonicznie do kapitanów. 3.5. Wszelkie zastrzeżenia podczas trwania turnieju należy natychmiast kierować do obsługi. 4. Mecze 4.1. Mecze rozgrywane są na serwerze EU Nordic&East. 4.2. Obowiązującym trybem jest 5v5 Niestandardowy Draft Summoner's Rift.
4.3. W przypadku niestawienia się jednego z członków drużyny, gra zostaje oddana przeciwnikom. 5. Zabronione działania 5.1. Korzystanie z dodatkowego oprogramowania wspomagającego grę. 5.2. Umyślne rozłączanie komputera. 5.3. Celowe oddawanie meczu przeciwnej drużynie. 5.4. Niesportowe zachowanie i wulgarny język.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do nieznacznej zmiany regulaminu podczas trwania turnieju. 7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu turnieju, jeżeli pojawiły z przyczyn losowych (np. utrata połączenia internetowego) oraz na skutek okoliczności, których nie mógł przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec. 8. Lista osób zajmujących się obsługą techniczną zostanie ogłoszona w dniu rozpoczęcia turnieju głównego.
9. Wszystkie kwestie sporne nie opisane w Regulaminie rozstrzyga Główny Administrator turnieju. 10. Zgłoszenie się do turnieju jest jednoznaczne ze zgodą na osobiste stawienie się na imprezie 10 stycznia 2015 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Łukcie. 11.Inne (dotyczące turnieju) 12.1. Do strefy turniejowej jak i do samych stanowisk podchodzą tylko i wyłącznie uczestnicy turnieju mający rozgrywać mecz w danej chwili. Wszystkie sprawy kierowane do organizatorów będzie można załatwiać pomiędzy meczami lub prosząc o przekazanie informacji przez asystenta. 12.2. Do stanowisk siadamy bez jedzenia i napojów. 12.3. Podczas trwania turnieju mogą wystąpić opóźnienia, więc każdy kapitan drużyny jest zobligowany do posiadania przy sobie włączonego telefonu komórkowego, co w razie nieobecności w danej chwili pozwala na szybkie przekazywanie informacji dotyczących turnieju. 12.4. W razie nieobecności choćby jednego członka drużyny dopuszcza się 10-15 min spóźnienie. Po tym czasie mecz uznawany jest jako walkower i wygrywa drużyna, której członkowie są obecni przy stanowiskach.
12.5. Zalecamy zabrać ze sobą własne myszki komputerowe (USB) oraz słuchawki do komunikacji drużynowej (opcjonalnie klawiatury na USB). 12.6. Co najważniejsze nie wyzywamy, nie trollujemy oraz nie bijemy innych graczy, a tym bardziej organizatorów ;) 12.7. Wszelkie zmiany sprzętowe jak wymiana klawiatury/myszki itp. należy zgłosić do obsługi imprezy. 12.8. Organizator zastrzega sobie prawo do nieznacznej zmiany regulaminu podczas trwania turnieju. 12.9. Aby przystąpić do turnieju każdy gracz (lub kapitan zbiorczo w przypadku gier zespołowych) musi uiścić darowiznę na rzecz Wielkiej orkiestry świątecznej pomocy, która częściowo zostanie wliczona do nagród w turnieju. Wymagana kwota to 15 zł/os.
12. ZACHOWANIE NA TERENIE OBIEKTU 12.1. Zakaz spożywania i wnoszenia napojów alkoholowych 12.2. Zakaz niszczenia sprzętu do gry 12.3. Decyzje sędziów nie podlegają dyskusji 12.4. Zakaz wulgarnego zachowania w stosunku do przeciwnika lub publiczności 12.5. Zakaz palenia na terenie GOK-u. 12.6. Każdy problem, bądź niezgodność należy skierować do organizatorów.
|